هشت درصد اعتبارات سفرهای استانی رئیس‌جمهور به چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت 

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه هشت درصد مجموع اعتبارات سفرهای استانی رئیس‌جمهور به استان‌های کشور به این استان اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۶۹

به‌گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری روز شنبه در داوزدهمین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد: در سال‌جاری ۲۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور آزاد شده است.

وی فعالیت روابط‌عمومی‌ها را پُرمشقت و تلاش‌های کارشناسان روابط‌عمومی را سخت و نفس‌گیری دانست و افزود: کارشناسان روابط‌عمومی باید در اطلاع‌رسانی دقیق دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در انقلاب اسلامی تلاش کنند.

حیدری به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی اشاره و تصریح کرد: در خصوص حوزه فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت ضعیف هستیم که باید اطلاع‌رسانی دستاوردها در اولویت قرار گیرد.

وی یادآور شد: روابط‌عمومی‌ها در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار دارند و باید جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها تقویت شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کارشناسان روابط‌عمومی رسالت مهمی در جهاد تبیین بر عهده دارند و باید از ظرفیت رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در مسیر اُمیدآفرینی استفاده شود.

وی گفت: توسعه شهری، فیبرنوری، جاده‌سازی در بخش شهری و روستایی، گاز، آب، برق‌رسانی و زیرساخت‌های درمانی تنها بخشی از خدمات دولت در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

حیدری تأکید کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران باید مبانی انقلاب و گفتمان امامین انقلاب، معیارهای خط امام خمینی (ره) و اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مردم به‌خصوص نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت فوق‌العاده برای تبیین فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در کشور قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و اقدامات دولت در راستای اُمیدآفرینی و جهادتبیین است که باید از تمامی ظرفیت‌ها به‌خصوص فضای مجازی و رسانه‌ها به شکل‌های مختلف و هنرمندانه برای تبیین این دستاوردها استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به نام‌گذاری ۲۰ بهمن‌ماه به‌نام «روز چهارمحال و بختیاری» براساس تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اشاره و تصریح کرد: هم‌استانی‌ها دو روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با امام راحل بیعت کردند و از این فرصت طلایی باید برای تشویق مردم به حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری استفاده کرد.

وی‌ یادآور شد: اُمیدافزایی برای حضور پُرشور و افزایش مشارکت و حماسه‌سازی مردم به‌خصوص جوانان و رأی‌اولی‌ها یک ضرورت است.

حیدری با اشاره به راهبُردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری برای انتخابات اظهار داشت: دشمن به‌دنبال تضعیف انتخابات بوده و در این دوره از انتخابات کار اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها دشوار است.

وی گفت: دشمن به‌دنبال این است که با عملیات روانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خودداری کند و به‌دنبال نااُمید کردن مردم و ترویج یأس و نااُمیدی در بین مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها